1. Cine suntem
BAVARIA MOBILITY SRL este o firmă din grupul Automobile Bavaria Group ce se ocupă cu închirierea de autoturisme pe perioade scurte sau lungi.
2. Date personale pe care le prelucrăm
BAVARIA MOBILITY SRL este un operator de date cu caracter personal. Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.:
- Nume, prenume
- Telefon
- Adresă
- Vechime permis de conducere
- Copie carnet de conducere
- Copie act de identitate
- Cod cupon
- Tip auto
- Opțiuni
- User ID
- Perioada de închiriere
- Mesaj
- Istoria navigării
3. De ce avem nevoie de ele
Avem nevoie de datele dvs personale pentru următoarele prelucrări:
În temeiul legal al interesului legitim al BAVARIA MOBILITY SRL de a vă răspunde mesajelor dvs din formularul de contact:
- Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea personaliza adresarea.
- E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă răspunde la mesaj
- Telefon – numărul de telefon îl folosim pentru a vă răspunde mai rapid la mesaj
- Mesaj – detalii despre rezervare
În temeiul legal al interesului legitim al BAVARIA MOBILITY SRL de a vă răspunde solicitărilor dumneavoastră de oferte de vânzare autoturisme rulate:
- Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea personaliza adresarea.
- E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă răspunde la solicitare
- Telefon – numărul de telefon îl folosim pentru a vă răspunde mai rapid la solicitare
- Marca și model – pentru a înțelege ce autoturism vă interesează
- Informații suplimentare – detalii despre rezervare
În temeiul legal al executării clauzelor contractuale legate de gestiunea contului dumneavoastră de utilizator:
- Nume și prenume – folosim această informație pentru a vă identifica.
- Email – adresa de e-mail este folosită la login.
- Parolă – vom stoca securizat o variantă hash-uită a parolei dumneavoastră pentru a vă putea permite accesul securizat la contul dumneavoastră.
- User ID – se va genera automat un identificator de utilizator unic ce va fi folosit pentru gestiunea electronică a contului dumneavoastră în sistemele BAVARIA MOBILITY.
În temeiul legal al executării clauzelor contractuale legate de rezervarea și plata rezervării aferente închirierii unui autoturism:
- Nume și prenume – folosim această informație pentru a vă identifica și pentru întocmirea contractului de închiriere.
- Email – folosim această informație pentru a vă contacta.
- Telefon – folosim această informație pentru a vă contacta.
- Adresă – folosim această informație pentru a vă livra autoturismul la adresă, dacă alegeți acest lucru, și pentru a vă genera factura, dacă este pe persoană fizică.
- Vechime permis de conducere – folosim această informație pentru calculul ofertei de închiriere.
- Cod cupon – folosim această informație pentru calculul ofertei de închiriere.
- Tip auto – folosim această informație pentru calculul ofertei de închiriere.
- Opțiuni – folosim această informație pentru calculul ofertei de închiriere.
- Perioada de închiriere – folosim această informație pentru calculul ofertei de închiriere.
- Transaction ID – dacă alegeți să plătiți cu cardul, se va genera un identificator de tranzacție ce va fi transmis către procesatorul de plăți.
- Suma de plată – suma aferentă contractului; dacă alegeți să plătiți cu cardul, această informație va fi transmisă către procesatorul de plăți.
- Stare auto înainte de predare – un proces verbal care se încheie la predarea autoturismului către client.
- Stare auto la predare – un proces verbal care se încheie la predarea autoturismului de către client.
În temeiul legal al obligativității respectării cerințelor legale legate de închirierea unui autoturism:
- Copie permis de conducere – pentru a verifica faptul că puteți conduce un autoturism conform legislației din România.
- Copie act de identitate – pentru a verifica faptul că persoana care prezintă copia permisului de conducere este și persoana care închiriază autoturismul.
Cu consimțământul dumneavoastră, am dori să prelucrăm și următoarele date cu caracter personal
Comportament online
- Istoria navigării – partajăm aceste informații cu partenerii noștri descriși în politica de cookies pentru a vă putea livra oferte personalizate. Mai multe informații regăsiți în pagina noastră de cookie-uri.
4. Ce facem cu ele
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei BAVARIA MOBILITY SRL situată în România.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate și de către Creatory și Paperboat Media Serv, companii ce acționează în calitate de persoane împuternicite pentru BAVARIA MOBILITY SRL oferind servicii de suport marketing.
Datele dumneavoastră personale din cadrul documentelor electronice sunt prelucrate și de către Microsoft Ireland Ltd, companie ce oferă serviciul de gestiune comunicări electronice Microsoft 365.
Datele dumneavoastră personale din cadrul tranzacțiilor electronice cu cardul sunt prelucrate de către procesatorul de plăți EuPlătesc.ro din România ce acționează în calitate de operator de date cu caracter personal. BAVARIA MOBILITY SRL nu are acces la informațiile dumneavoastră de card.
Datele dumneavoastră personale din cadrul aplicației Sign.bmw.rent sunt prelucrate și de către Intercore Online SRL și de către H88 care oferă serviciile de mentenanță și hosting pentru aplicație, acționând în calitate de persoane împuternicite pentru BAVARIA MOBILITY SRL.
Datele dvs personale pentru istoria navigării sunt transmise partenerilor noștri descriși în politica de cookies. Vă rugăm consultați descrierea acestor parteneri în această pagină.
5. Cât timp păstrăm datele cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal din cadrul mesajelor și a solicitărilor de oferte vor fi ținute timp de un an de la ultima comunicare, dacă nu deveniți clientul nostru.
Datele cu caracter personal care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse.
Datele dumneavoastră de cont vor fi ținute timp de trei ani de la ultima activitate în cont, după care vor fi anonimizate.
Copiile de permis de conducere și de act de identitate vor fi stocate timp de șase luni de zile de la încheierea contractului pentru a demonstra corectitudinea operațiunilor de închiriere auto.
Datele dumneavoastră privind activitatea online vor fi ținute pe perioada de viață a cookie-urilor sau până când decideți să ștergeți cookie-urile.
6. Care sunt drepturile dvs?
Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor . Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail [email protected]. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a rezolva problema ridicată.
De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal la www.dataprotection.ro și puteți depune o plângere la ei.